Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Μια ωραία πεταλούδα!!

Το θέμα της πεταλούδας τελικά αποδεικνύεται ανεξάντλητο και κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών.Η συμμετρία της πεταλούδας σίγουρα δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητη....'Ετσι μιλήσαμε για τον άξονα συμμετρίας και προσπαθήσαμε να τον προσεγγίσουμε.Κολλήσαμε ταινία στο χαλί , την ονομάσαμε άξονα συμμετρίας και άρχισε το παιχνίδι.Βάζαμε ένα σχήμα από την μια μεριά και κάθε παιδί έπρεπε να βάλει συμμετρικά το ανάλογο από την άλλη μεριά.


Στη συνέχεια με μάλλινη κλωστή αναζητήσαμε τον άξονα συμμετρίας των σχημάτων και ανακαλύψαμε ότι μπορούν να έχουν παραπάνω από έναν άξονα.












Συνεχίζοντας τα νήπια έβαλαν σχήματα σε πεταλούδες έτσι ώστε να είναι συμμετρικές.


Μετά τους έδωσα τα ακόλουθα σχήματα κομμένα (ένα στον καθένα ) και έπρεπε να τα διπλώσουν για να βρούν τον άξονα συμμετρίας , και συμπλήρωσαν  ένα φύλλο εργασίας όπου σημείωσαν πάνω στο κάθε σχήμα έναν άξονα.Το κατάφεραν όλοι ακόμα και τα προνήπια!!

















Την άλλη μέρα ψάξαμε άξονες συμμετρίας στα γράμματα και στους αριθμούς........




Σε φύλλο εργασίας βάλαμε στα γράμματα έναν άξονα και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το άλλο μισό της πεταλούδας .........